vrijdag 18 maart 2011

Flashbacks...



Weer terug in Nederland, zet ik mijn foto's op de PC...
 
 Dolphin's Bay cafe, met Stijn en Talitha
Mijn zand kamer...met ook rommel op bed
 Potje schaak met Stijn, het enige potje dat hij verloor van mij
Ons dagelijkse uitzicht. He, vervelend


360 graden in de rondte: boulders reiken tot aan de horizon in alle windrichtingen: HAMPI!
Klimmen in "Aeroplain cave"
Ik klim ook een bietje, en nee die kleine boulder is de "down climb", niet de weg omhoog!
 Aapjes kijken met Phillipp en Sabina bij de Hanuman temple
Zonsopgang in alle vroegte met Lesley
 Mundgod adventures met Mikeal en Annetta en onze vriendelijk, gastvrije vriend
Mix tussen Queen of the hearts and Quasimodo?
 Terug in Hampi Island Prison: de laatste zonsondergang


 De dansavond op het huwelijk van Mahendra
Ik, met het kado voor de bruid om mijn nek
 Mahendra en ik op de Barat
De familie van de bruid
Ik en een nichtje van Mahendra en haar zoontje

Afscheid nemen van de village vanaf het dak van het huis
Afscheidsritueel met de fam! Ik ga jullie ook missen!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten