vrijdag 14 februari 2014

Be my Valentine...

Even een liefdesberichtje tussen de telefoontjes door. Ik maak al dagen afspraakjes, welliswaar voor de Belastingdienst, want zelf heb ik geen Valentijnsdate vandaag. Ik heb wel een telefoontje gepleegd naar India. 

Zojuist in de pauze bladerde ik door de Spits-krant van afgelopen woensdag en stuitte op een paginagrote advertentie van Christine met een rode met diamantjes ingelegde dildo. Speciaal voor de Valentijn. Ook zag ik op de Valentijnsstudentenpagina dat 53% van de vrouwen hun vriendje dumpen omdat ze geen Valentijnskadootje krijgen... Ik geloof er niks van. 

Dit jaar heb ik een extra Geheime Liefde in mijn buikje. Dit weekend lees je mijn eerste blog op mijn nieuwe blog: van Nomade naar Mama! 

Happy Valentine's Day! 

2 opmerkingen:

  1. Och, Rammstein deed eens een een heel dildopakket bij een nieuwe plaat van ze. 't Waren er zes, zou de band model gestaan hebben....?
    Ik ga je nieuwe blogje toevoegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ik weet zeker dat ze model gestaan hebben, welke vrouw wil daar nou geen schaalmodel van naar binnen duwen?!

    BeantwoordenVerwijderen