maandag 3 januari 2011

Pictures of you

Golden Temple by night
Golden Temple by sunrise
Amritsar Border ceremony..crazy indian people
Alleen de lange en knappe (!) mannen worden geselecteerd voor deze job tijdens de border ceremony
 Mcleod Ganj: achterzijde van het tempelcomplex van Dalai Lama

Mcleod Ganj: Holy cow eats holy garbage
Fotoshoot nummer 1. Op de foto in Rajasthani dress met de dames des huizes bij Mahendra thuis
Vipassana in Jodhpur: de meditatiehal en omgeving

Rondhangen in Udaipur. Ik en Gonu
Eten in Udaipur
Tv kijken in bed. V.l.n.r. Raj, Betu, Ikke, Gonu en vooraan Ragav


"Uitrusten" op het platte land in de Village van Raj. Fotoshoot nummer 2. Op de foto met de buurtkindjes
Terug in Jodhpur bij de fam van Mahendra. Samen naar Jodhpur Fort
Uitzicht op blauwe stad Jodhpur vanaf het Fort
Village van Mahendra: mijn eerste Henna. Deze is vers en nog niet droog. Na opdrogen is het meer een oranje kleur.
Receptieavond van Jeets bruiloft: ik in Rajasthani dress met zijn zus

Bharatavond van Jeets bruiloft: ik met Raj
En aan de andere kant van mij zit Mahendra..
En zo ziet onze tafel er uit. Het was errug gezellig.

Receptieavond bruiloft van Jeets cousin brother: gekke kroonluchter
Jeets cousin bro op een paard in de parade
Filmpje van de parade van Jeets cousin bro

Pushkar

Laatste avond in Delhi in het appartementje met de Kuoni mannen

4 opmerkingen:

  1. Hoi Irene,

    Hopelijk bereikt dit berichtje je deze keer wel. Een aantal eerdere mails dwalen waarschijnlijk ergens in het universum. Anyways..., allereerst nog een fantastisch en bruisend 2011 gewenst. En te zien aan je reisverslagen gaat dat wel lukken.
    Mooie verhalen, je bent al aardig ingeburgerd te zien aan de leuke foto's. Nu ga je genieten van het zuiden samen met vrienden. Have fun!!!
    Groetjes, Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Irene,

    Wat een leuke foto's en het filmpje, en een leuke jongen, die Gonu, wordt die ook uitgehuwelijkt????
    Zo te zien vermaak jij je wel, en met z'n alle gezellig t.v.kijken in bed, nou dat is al lang geleden dat je dat gedaan hebt met je zussie's!
    Het stelt me wel wat geruster in ieder geval, om die leuke taferelen te aanschouwen.
    Ik kan me nu ook een beetje verplaatsen hoe het daar is.
    Het gaat je goed, dochter, liefs mama xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi irene,
    wat leuk om ook eens wat foto's te zien.
    Zo te zien vermaak je je wel, daar en gaat het goed met je. Maak het goed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja moeder...ook die wordt uitgehuwelijkt en een foto samen wil nog niet meteen zeggen... nou ja...ik hoef het niet uit te leggen hoop ik.

    ik kom niet met een Indier thuis!! :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen